En compliment de la Llei 25/2013 d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures del sector públic, l'ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica.
Podeu accedir-hi mitjançant la plataforma e-FACT, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdos sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
És el document electrònic que conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional, i que es transmet a través de mitjans electrònics. Té validesa legal quan duu una signatura electrònica avançada basada en un certificat digital reconegut que garanteix la seva autenticitat i integritat.
Per conèixer els requisits i les obligacions legals per als emissors, consulteu quines són les obligacions en l'emissió de la factura.
Per enviar les factures electròniques a l'Ajuntament de Vallgorguina heu de fer servir la Bústia de lliurament de factures electròniques e-FACT.
Per fer-ho necessitareu el codi DIR3 de l'Ajuntament de Vallgorguina: