OMIC
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Línies de servei:
- Informació i orientació
- Tramitació de queixes i denúncies
Persones destinatà ries:
Ciutadania en general
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
1 auxiliar administratiu
Àrea responsable:
Alcaldia
Unitats implicades:
OAC
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
- A l'Oficina d'assistència en matèria de registre de l'Ajuntament
Horari d'atenció al ciutadà: De dilluns a divendres 9 a 14:30H i dimecres de 16:00 a 18:30H
Plaça de la Vila, 4
08471-Vallgorguina
- A la Seu electrònica de l'Ajuntament
- Àrea d’Atenció a les Persones/Gerència de Serveis de Salut Pública i Consum
Pg. de la Vall d’Hebron, 171. 08035 Barcelona
Tel. 934 022 143 · Fax 934 049 193
s.suportpolc@diba.cat · www.diba.cat