Si teniu llar de foc o estufa de llenya

Dimarts, 6 de novembre de 2018

Cada hivern, les cendres mal apagades de les llars de foc fan malbé contenidors. Recordeu que està prohibit abocar brases que encara tinguin foc o cendres calentes als contenidors d’escombraries. 

Per això, l'Ajuntament demana que es vigili que les cendres estiguin ben apagades abans de llençar-les als contenidors. Cal deixar-les reposar un parell de dies abans de llençar-les, i assegurar-se després que ja no fan caliu i que, per tant, no cremen en somort. 

Remarcar que si les cendres estan enceses s'inicia un procés de combustió que pot durar hores però que culmina amb l'incendi del contenidor amb el consegüent perill de propagació a vehicles propers, arbres o tendals d'edificis i, fins i tot, escampar-se pels habitatges . Cal recordar, a més, que la reposició de contenidors té un cost unitari aproximadament d’uns 400 Euros.

Darrera actualització: 6.11.2018 | 09:07